Vážení zákazníci, poskytujeme odborný servis, resp. opravy & revízie kompletnej elektro-akustiky, zvukovej & svetelnej techniky & príslušenstva.
V prípade, ak potrebujete servis pre konkrétnu & špecifickú položku resp. zariadenie kontaktujte nás a radi Vám pomôžeme.
Postup servisu / opravy / revízie :
Po prijatí Vášho nefunkčného zariadenia do nášho servisu na diagnostiku sa určí rozsah a príčína poškodenia a stanoví sa približný cenový rozpočet nákladov na opravu zariadenia o čom oboznámime zákazníka e-mailom / sms správou / telefonicky / facebook messenger / osobne v mieste kancelárie servisu.
Od 01.01.2025 je diagnostika & odborné poradenstvo spoplatnené pri preberaní a prijatí zariadenia do nášho servisu vo výške podľa danej kategórie a platného cenníka. Pokiaľ zákazník súhlasí s rozpočtom a s cenou za opravu zariadenia, pristúpime k jeho oprave, resp. servisu. Cenový rozpočet na opravu zariadenia po diagnostike je len približný a môže sa o cca 10 – 20% navýšiť od pôvodného rozpočtu stanoveného diagnostikou Vášho opravovaného zariadenia. Je to preto lebo pri diagnostike vychádzame s hlavných nefunkčných častí poškodeného (opravovaného) zariadenia a až po kompletnom rozobratí zariadenia a vyspájkovaní a premeraní každej súčiastky zitíme presný rozsah poškodených prvkov (súčiastok) v zariadení.
Nefunkčné zariadenie opravíme a účtujeme zákazníkovi za opravu + za vymenené náhradné diely, resp. materiál použitý pri oprave. K cene opravy sa pripočíta doprava, resp. kuriér GLS/EMS podľa možností v sume 10,00€ až 20,00€ za balík podľa hmotnosti do 10/20/30/40kg. Pokiaľ sa jedná o objemné, cenné a krehké zariadenia (ako napr. reproboxy, reproduktory, mixážne pulty) k cene dopravy si účtujeme balné vo výške 5,00€ až 10,00€ za každý balík. V tej cene je použitie nášho baliaceho sortimentu + označenie prepravovaného zariadenia symbolom „KREHKÉ“. Na vykonaný servis, resp. opravu poskytujeme záruku 3 mesiace odo dňa jeho opravy.
V prípade ak samotný zákazník odmietne opravu, resp. servis zariadenia po vykonanej diagnostike, vrátime mu jeho zariadenie späť nezložené v rozobratom stave čo bolo potrebné pre účel diagnostiky.
Ak pri servise zariadenia zistíme že bol do neho urobený neodborný zásah inou osobou pred nami a Vy nám to dopredu neoznámite, máme právo si účtovať 50% príplatok za jeho servis, prípadne servis, resp. opravu odmietnuť.
Pokiaľ si zariadenie nepreberiete po ukončení opravy a oznámení o pripravenosti zariadenia v lehote do 30 dní, môže Vám byť od tridsiatého prvého (31.) dňa účtovaný poplatok za uskladnenie v sume 2,00€ za každý deň jeho uskladnenia.
Pri akýchkoľvek otázkach kontaktujtete náš servis !!!
tel.: 0948 / 77 47 17 , 0948 / 77 47 18
e-mail: servis@tessound.sk